- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
Inbound marketingInbound marketing (tzw. pull marketing) to działania nakierowane na to, aby klient sam odnalazł Twoją ofertę i zainicjował kontakt poprzez pozostawienia leada. Działania te opierają się na budowaniu długotrwałej relacji z klientem i zdobyciu jego zaufania, co prowadzi do zainteresowania się klienta Twoją ofertą.Inbound marketing to przeciwieństwo tak zwanego outbound marketingu , w którym to reklamodawca inicjuje kontakt z potencjalnym klientem. Narzędzia w inbound marketinguW inbound marketingu wykorzystywane są następujące narzędzia:
Zwróć uwagę na to, że wszystkie działania inbound marketingowe opierają się o zgodę klienta wyrażoną m.in. poprzez dołączenie do danej społeczności, subskrypcje kanału na YouTube czy zapis na newsletter. Aby Twoje działania inboundowe odniosły pożądany efekt, musisz zbudować długofalową strategię i konsekwentnie ją realizować. Inbound marketing jest procesem, jednorazowe działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Jakie efekty możesz osiągnąć dzięki inbound marketingowi?
Pamiętaj, że korzystając z inbound marketingu - budujesz swój wizerunek jako eksperta, który może pomóc klientowi w rozwiązaniu jego problemów. Bądź konsekwentny …Swoją strategię w zakresie inbound marketingu powinieneś realizować konsekwentnie, niezależnie od sposobu kontaktu klienta z Twoją firmą. Także pracownik Obsługi Klienta, odpowiada za wysoką jakość obsługi klienta i dostarczenie mu wartościowych, przydatnych informacji. Powinien on, wykorzystując w tym zakresie zasady Inbound Marketingu, udzielić odpowiedzi na pytanie klienta i zapewnić mu niezbędną pomoc, korzystając ze zdobytych wcześniej informacji. Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoi klienci są profesjonalnie obsługiwani na każdym etapie ich styczności z firmą, skontaktuj się z nami, a zapewnimy Ci fachową obsługę infolinii, obsługę posprzedażową i obsługę reklamacji. |