- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
Outbound marketingOutbound marketing (tzw. push marketing) to jedna z tradycyjnych form marketingu, w której to reklamodawca inicjuje kontakt z potencjalnym klientem. Prowadzone działania są nakierowane na dotarcie do klienta, np. poprzez emailing czy telemarketing. Dlatego jeżeli masz świetny produkt lub usługę, nie czekaj, poinformuj o nim potencjalnych klientów. Konkurencja nie śpi!Outbound marketing to przeciwieństwo tak zwanego inbound marketingu, który ma na celu ułatwienie znalezienia firmy przez potencjalnych klientów. Metody działania w outbound marketinguDziałania outbound marketingowe obejmują:
Ten rodzaj marketingu trafia do szerokiego grona odbiorców. Klient może wrócić do danej firmy i oferowanych przez nią produktów za jakiś czas, gdy w przyszłości będzie chciał skorzystać z prezentowanego produktu czy usługi. TelemarketingOutbound w odniesieniu do telemarketingu to określenie telefonicznego ruchu wychodzącego. Dzięki telemarketingowi możesz działać bez ograniczeń, zarówno terytorialnych, jak i ilościowych. Kampanię możesz prowadzić z dowolnego miejsca w kraju i objąć jej zasięgiem całą Polskę. Telemarketing to również dobry sposób na to, aby wyjść także poza granice kraju. Poza tym skala prowadzonych działań jest w zasadzie nieograniczona, ilość numerów telefonów jest na tyle duża, że telefonicznie jesteś w stanie dotrzeć do niemalże każdego swojego klienta. O czym powinieneś pamiętać, czyli telemarketing w pigułce
Z tych względów coraz więcej firm korzysta dzisiaj z usług Call Center i profesjonalnych zespołów telesprzedażowych. Ty również jesteś zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu . |