- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
DropshippingJeżeli myślisz o prowadzeniu sklepu internetowego i sprzedaży wysyłkowej, powinieneś zastanowić się w jaki sposób będziesz realizował wysyłkę towaru. Jest to niezwykle istotny element, który wpłynie na sukces (bądź jego brak) prowadzonej przez Ciebie działalności.Co to jest dropshippingDropshipping to jeden z modeli logistycznych znajdujący zastosowanie w sprzedaży internetowej. Polega on na sprzedawaniu konkretnych towarów i zlecaniu ich dostarczenia bezpośrednio do klienta od dystrybutora/ producenta/hurtownika. W przypadku dropshippingu właściciel sklepu fizycznie nie posiada towaru, który oferuje swoim klientom. Towar w momencie złożenia zamówienia przez klienta sklepu znajduje się u dostawcy (np. w hurtowni). W momencie, gdy klient zakupi towar w sklepie, sprzedawca zamawia go w hurtowni, z której wysyłany jest on bezpośrednio do klienta. Przy tym sposobie sprzedaży właściciel sklepu samodzielnie nie kupuje towaru, nie magazynuje go, nie pakuje i nie wysyła. Dzięki temu może spokojnie skupić się na pozyskiwaniu zamówień i nie traci czasu na obsługę zamówienia, pieniędzy na magazynowanie towaru czy sam zakup towaru, który nie wiadomo, czy się sprzeda. Dropshipping - schematKLIENT – ZAMÓWIENIE W E-SKLEPIE – ZLECENIE WYSYŁKI PRZEZ WŁAŚCICIELA E-SKLEPU – WYSYŁKA TOWARU DO KLIENTA PRZEZ HURTOWNIE Zarabianie na dropshippinguWłaściciel sklepu w modelu dropshippingowym zarabia na różnicy w cenach towarów. Kupuje je od dostawców po niższej cenie, a w sklepie wystawia w cenie własnej. Oczywiście im większy rabat otrzyma od dostawcy, tym zarobi więcej. Ten element warto negocjować na każdym etapie współpracy, nawet w czasie jej trwania. Dropshipping w Polsce – dla kogoDropshipping możesz wykorzystać m.in. w następujących sytuacjach:
Zalety i wady dropshippinguZalety Do głównych zalet dropshippingu zaliczamy:
Wady Największe wady dropshippingu są następujące:
Jeżeli jednak zależy Ci na tym ostatnim aspekcie, możesz powierzyć centrum logistycznemu wykonanie niektórych zadań logistycznych, takich jak: spakowanie towaru czy odpowiednie oznakowanie. Dowiedz się więcej, wypełnij formularz kontaktowy , a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. |