- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
FrankowanieDzięki frankowaniu można łatwo i szybko przygotować listy do wysyłki. Nie ma np. potrzeby fizycznego zakupu znaczków i ich rozliczania. Korzystając z takiej usługi oszczędzasz m.in. czas, który musiałbyś spędzić stojąc w kolejce po znaczki na poczcie.Frankowanie, co to jestFrankowanie to automatyczne nadrukowywanie na kopercie opłaty pocztowej. Usługa ta pozwala na wyeliminowanie konieczności ręcznego naklejania znaczków na przesyłkach. Frankowanie przesyłek, listów, paczek wykorzystywane jest głównie przy wysyłkach masowych, gdzie oszczędność czasu i kosztów jest szczególnie zauważalna. Frankowania dokonuje się przy użyciu specjalnej maszyny, zwanej maszyną frankującą . Za pomocą takiej maszyny można nanieść na daną przesyłkę:
Można nadrukować również nazwę i adres nadawcy, logo firmy, hasło reklamowe czy motyw okolicznościowy . Frankowanie Poczta PolskaPoczta Polska proponuje swoim klientom nadawanie przesyłek za pośrednictwem maszyn frankujących. Jednak zazwyczaj dla firm zakup takiej maszyny nie jest opłacalny. Koszt zakupu to ok. 20 tys. zł, dodatkowo nie ma potem możliwości odsprzedania takiej maszyny innej firmie. Kolejnym minusem zakupu maszyny frankującej jest to, że za usługę pocztową płaci się z góry, jeszcze zanim listy zostaną wysłane. Zgodnie ze słownikiem języka polskiego: frankować daw. "opłacać przesyłkę pocztową z góry". Na szczęście z pomocą w tym zakresie przychodzą firmom centra logistyczne, które oferują usługi frankowania. Zamiast zastanawiać się jak oszczędzić na dużych wysyłkach, skontaktuj się z nami , a podpowiemy Ci co zrobić. |