- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
InsertowanieInsertowanie to manualna czynność, która wymaga precyzji, a powierzenie jej swoim pracownikom jest zazwyczaj nieopłacalne ze względu na czasochłonność. Dlatego lepiej powierzyć ją zewnętrznej firmie i mieć pewność, że zostanie wykonana szybko i precyzyjnie.Insert to …Wkładka, zwykle o charakterze reklamowym, dodawana do gazety lub czasopisma. Insertowanie to jedna z usług związanych z konfekcjonowaniem produktów, która polega na dokładaniu do gotowego produktu dodatkowych, uzupełniających elementów. Insertowanie najczęściej dotyczy różnego rodzaju wydawnictw prasowych czy książkowych, jednak w razie potrzeby można tę metodę z powodzeniem zastosować w przypadku każdego innego produktu. Co można insertować?Możliwości tak naprawdę są nieograniczone, to co chcemy insertować zależy od kreatywności działu marketingu. Dla przykładu mogą to być: ulotki, broszury, próbki produktów, płyty CD/DVD, kupony, mapy, kalendarze, gadżety, bony, kosmetyki, kartki, zaproszenia, bilety, itp… Dodawany element może być umieszczony w dowolnym miejscu, wskazanym przez firmę, na ostatniej/pierwszej stronie czasopisma lub na konkretnej wskazanej stronie (próbka kosmetyków na stronie z reklamą tych kosmetyków). Najczęściej ze względu na złożoność prac insertowanie wykonywane jest ręcznie. Rodzaje insertowaniaInsertowanie opiera się o trzy główne technologie. Są to foliowanie, wklejanie i kopertowanie. FOLIOWANIE – dołączane produkty łączy się z produktem głównym poprzez zafoliowanie obu, np. czasopismo z dołączonym kalendarzem czy notatnikiem. W tym przypadku dodatek jest luźno włożony. WKLEJANIE – przyklejanie do produktu głównego lub jego wnętrza, np. próbek kosmetyków. Dodatek jest przymocowany za pomocą kleju, taśmy samoprzylepnej lub kropek klejowych. KOPERTOWANIE – wkładanie do kopert, np. zaproszeń, biletów, ulotek. Umieszczenie produktu reklamowego (insertu) w odpowiednim miejscu wymaga precyzji i jest niezwykle czasochłonne. Firma Customeritum jest w stanie Ci pomóc w tym zakresie, wystarczy, że skontaktujesz się z nami. Zapraszamy do współpracy! |