- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
Co-packingWiększość klientów kupuje Twój produkt „oczami”. Dlatego w dzisiejszych czasach opakowanie produktu jest tak samo ważne jak jego zawartość. To właśnie na jego podstawie klient wyrabia sobie opinię na temat produktu. Niestety, jeśli opakowanie jest wadliwe, niekorzystne pierwsze wrażenie pozostaje na długo. Ze względu na to, że decyzje dotyczące opakowań, podejmowane przez firmy, są tak istotne, coraz popularniejsze stają się usługi co-packingu.Co packing definicjaCo-packing to kompleksowa usługa pakowania, przepakowywania oraz tworzenia zestawów produktów, zgodnie z wymaganiami klienta. To najczęściej usługa zewnętrzna, zlecana przez producentów czy dystrybutorów specjalistycznym firmom. Firmy świadczące usługi co-packingu :
Copacking - jakie korzyści zapewnia firmieZlecenie co-packingu firmie zewnętrznej pozwala na ograniczenie kosztów związanych m.in. z wynajmem powierzchni czy zatrudnianiem pracowników. Zlecając pakowanie firmie zewnętrznej płacisz za konkretne zlecenie, oszczędzając tym samym na kosztach stałych. Masz pod kontrolą koszty jednostkowe. Ponadto zyskujesz pewność, że prace copackingowe zostaną wykonane profesjonalnie i na czas, dzięki czemu zwrócisz uwagę klienta na swój produkt. To niewątpliwy atut, który może wpłynąć pozytywnie na Twoje wyniki sprzedaży. Customeritum jako firma posiadająca wieloletnie doświadczenie w usługach co-packingu jest w stanie zrealizować nawet najbardziej nietypowe i wymagające zlecenie. Skontaktuj się z nami , aby dowiedzieć się więcej na temat usługi co-packingu dopasowanej do Twoich potrzeb. Copacking a konfekcjonowanieCo-packing jest pojęciem szerszym niż konfekcjonowanie , chociaż w Polsce często oba te terminy są stosowane zamiennie. W przypadku co-packingu ostatecznym efektem całego procesu jest zaplanowany wcześniej ZESTAW. Opakowanie musi być dopracowane w każdym detaluBłędy przy pakowaniu mogą wynikać z różnych powodów: złego projektu opakowania, użycia niewłaściwych materiałów, nieumiejętnego pakowania czy wreszcie uchybień w trakcie transportu. Możliwe są również wady powstałe na skutek niewłaściwego magazynowania lub pomyłek przy personalizacji wysyłki. Wszystkie one mogą być łatwo wyeliminowane, jeśli procesowi co-packingu poświęci się wystarczająco dużo czasu. Klienci zwracają też coraz większą uwagę na to, czy opakowania są ekologiczne, czyli wykonane z surowców odnawialnych. W związku z tym coraz bardziej popularne stają się opakowania papierowe czy tekturowe. Jeżeli zależy Ci na tego typu opakowaniach, mamy takie w swojej ofercie – aby poznać szczegóły, zapraszamy do kontaktu z nami. Kto korzysta z usług copackinguNajczęściej z usług co packingu korzystają firmy zajmujące się sprzedażą internetową. Jeżeli chodzi natomiast o branże to copacking cieszy się największym zainteresowaniem wśród branż tj.: chemia gospodarcza, kosmetyki, produkty spożywcze, leki, farmaceutyki, wydawnictwa. Przykładem copackingu może być np. dołączanie próbek kosmetyków czy płyt CD/DVD z filmami do gazet i czasopism. Coraz bardziej popularne jest korzystanie z copackingu przez agencje marketingowe i reklamowe, np. przy tworzeniu i wysyłce kontrahentom zestawów upominkowych czy koszy świątecznych. Nie zwlekaj! Dołącz do grona tych firm, które już zyskały spokój zlecając usługę copackingu – skontaktuj się z nami . |