- FAKTY
- LUDZIE
- BEZPIECZEŃSTWO
- JAKOŚĆ
- PARTNERZY
- DOŚWIADCZENIE
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- MERITUM WIEDZY
- Mailing tradycyjny
- E-mailing
- Outsourcing logistyczny
- Inbound marketing
- Dropshipping
- Fulfilment
- Lettershop
- Outbound marketing
- Co-packing
- Deduplikacja danych
- Konfekcjonowanie
- Frankowanie
- Falcowanie
- Direct marketing
- Insertowanie
E-mailingNiemal każda firma korzysta dzisiaj z emailingu. To jedna z najbardziej efektywnych form promocji i komunikacji z klientami. Jednak nie każda kampania emailowa odnosi zamierzony efekt. Dlaczego? Przyczyny mogą być różne, np. brak czasu lub wystarczającej wiedzy na ten temat.Emailing – co toEmail marketing jest formą marketingu bezpośredniego , wykorzystującą pocztę elektroniczną jako środek komunikacji z klientami. Pomoże Ci dotrzeć z ofertą Twojej firmy do klientów, a przede wszystkim osiągnąć konkretny cel sprzedażowy. Liczba kont mailowych na świecie ciągle jest wielokrotnie większa niż liczba kont w serwisach społecznościowych. Z tego względu korzystając z kanału komunikacji jakim jest emailing możesz mieć olbrzymi zasięg działania. Dodatkowo emailing jest tanim i skutecznym narzędziem marketingowym. Formy email marketingu, czyli co możesz zrobić korzystając z email marketinguKażdy wysyłany przez Ciebie email może mieć różną formę i różne cele do osiągnięcia. Wśród celów, które możesz postawić przed swoimi wysyłkami emailowymi mogą się znaleźć:
Wyróżniamy dwie podstawowe formy email marketingu : NEWSLETTER - pełni rolę stałej komunikacji z klientem, np. może informować o nowych funkcjonalnościach w produkcie, z którego klient korzysta albo przekazywać interesujące dla klienta treści merytoryczne (eksperckie). EMAILING - jest rodzajem newsa, komunikatu np. informuje o nowym produkcie na rynku, nowej usłudze, wyjątkowej promocji. Akcje emailingowe mogą być realizowane do własnej bazy adresów email oraz do baz zewnętrznych. Zazwyczaj mają cel sprzedażowy. Powyższe działania to przykłady, pamiętaj, że lista działań, jakie możesz prowadzić przy pomocy email marketingu jest otwarta. Niezależnie jednak od tego, czy wysyłasz newsletter czy prowadzisz kampanię emailową zakrojoną na szeroką skalę, kluczowa jest skuteczność działań. Możesz ją zwiększyć, współpracując z nami! Zapraszamy do kontaktu . Poznaj zalety email marketinguOto najważniejsze z nich:
E-mailing, oprócz wysyłania maili do potencjalnych czy obecnych klientów, obejmuje szereg innych czynności, m.in. tworzenie i zarządzanie bazą adresów e-mailowych, obsługa korespondencji zwrotnej, a wcześniej - przygotowanie treści wiadomości. Jeśli planujesz przeprowadzenie działań email marketingowych, skontaktuj się z nami. Dzięki odpowiednim narzędziom pomożemy Ci przygotować, przeprowadzić, a następnie przeanalizować wyniki akcji. Pamiętaj, żeby zawsze działać zgodnie z przepisami prawaProwadząc działania email marketingowe, czy to samodzielnie czy też z pomocą zewnętrznej firmy, zawsze pamiętaj o przestrzeganiu obowiązujących przepisów. Zwłaszcza obecnie, gdy obowiązują nas przepisy RODO. W przeciwnym wypadku będziesz narażony na określone konsekwencje prawne czy wizerunkowe. Dlatego warto korzystać z pomocy doświadczonych specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem kampanii email marketingowych na co dzień. Nie zwlekaj i napisz do nas . |