AKTUALNOŚCI
Przepakowywanie produktów i towarów
W dzisiejszym świecie, w którym handel i przemysł rozwijają się w zawrotnym tempie, konfekcjonowanie, a zwłaszcza przepakowywanie produktów i towarów, odgrywa niezwykle istotną rolę. To proces, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość obsługi klienta oraz ogólną rentowność firmy. W artykule przyjrzymy się bliżej, na czym polega przepakowywanie, jakie ma znaczenie oraz jakie są jego główne etapy.
Czytaj więcej
|
Masowa wysyłka listów
Jednym z obszarów, w którym firmy często decydują się usługi firm zewnętrznych, jest masowa wysyłka listów. Tradycyjna komunikacja, mimo rozwoju technologii cyfrowych, wciąż odgrywa istotną rolę w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi. W tym kontekście, outsourcing masowej wysyłki listów nie tylko pozwala na zredukowanie kosztów, ale także zwiększa efektywność procesów, umożliwiając firmom skupienie się na ich podstawowej działalności. W niniejszym artykule przyjrzymy się korzyściom płynącym z outsourcingu i najlepszym praktykom w tej dziedzinie.
Czytaj więcej
|
Fulfillment i jego korzyści dla e-commerce
Otwarcie sklepu internetowego to dopiero początek wyzwań, czekających na młodego biznesmena. Tego typu działalności obecnie odnotowują zazwyczaj szybki progres, a wraz z rozwojem firmy zwiększają się wymagania: logistyka, którą do tej pory można było zarządzać samodzielnie, zaczyna potrzebować wsparcia z zewnątrz. Czy warto zlecić tę usługę firmie outsourcingowej?
Czytaj więcej
|
Logistyka wysyłek w formie prenumeraty
Prenumerata stanowi model biznesowy, zapewniający cykliczną dostawę określonych produktów w wybranych przez odbiorcę odstępach czasowych, nie wymagający kolejnych subskrypcji, aż do jego zakończenia. Przyjrzyjmy się bliżej tej formie sprzedaży oraz obsłudze prenumerat przez firmy zewnętrzne.
Czytaj więcej
|
Outsourcing usług logistycznych
Obecnie można zaobserwować likwidację działów logistyki i transportu w ramach wewnętrznej struktury firm, niezależnie od ich specyfiki i wielkości. Taka forma działania przestała się opłacać, a przedsiębiorstwa nie chcą brać tych kosztów na swoje barki. Nadal jednak można spotkać właścicieli firm zajmujących się sprzedażą internetową, którzy nie ufają branży outsourcingowej. Czy słusznie?
Czytaj więcej
|
Falcowanie materiałów promocyjnych
Falcowanie jest nazwą procedury powszechnie stosowanej w branży poligraficznej. Inne jej określenia to składanie lub złamywanie. Jeden falc oznacza miejsce zgięcia arkusza papieru. Podczas produkcji książek falc chowany jest w grzbiet, a w przypadku składanej ulotki stanowi jeden z jej brzegów.
Czytaj więcej
|
Insertowanie materiałów reklamowych
Insertowanie łączy się z usługą konfekcjonowania – jest jego częścią. Powstało, by wyjść naprzeciw zapotrzebowaniu firm na estetycznie zapakowane towary zawierające promocyjne elementy uzupełniające.
Czytaj więcej
|
Obsługa korespondencji masowej
Pomimo powszechnej internetyzacji nadal wiele firm widzi sens korzystania z wysyłki listów czy dokumentów drogą tradycyjną – jest to wciąż istotny element komunikacji na wielu poziomach. Co więcej, klienci niektórych branż traktują korespondencję bezpośrednią jako oznakę prestiżu i wyjątkowości. W pewnych sytuacjach rezygnowanie z tego rodzaju kontaktu bywa kwestią sporną. Nie da się jednak ukryć, że dla firmy o zupełnie innym profilu działalności jest to proces żmudny i czasochłonny.
Czytaj więcej
|
Poznaj zalety usługi lettershop
Obsługa korespondencji masowej jest szerokim spektrum czynności, począwszy od przygotowania pism po ich wysyłkę. Polega na hurtowym dostarczaniu do firm i klientów listów w klasycznej, papierowej formie. To żmudny proces, który zajmuje dużo czasu i wymaga odpowiedniej organizacji trybu pracy. W dodatku potrzebny jest dyspozycyjny i przeszkolony personel. Czy warto zatem zlecić usługę lettershop firmie zewnętrznej?
Czytaj więcej
|
Usługa konfekcjonowania: przygotuj towar atrakcyjny dla klienta
Konfekcjonowanie to nic innego jak przepakowanie danych produktów (towarów) z opakowań zbiorczych do detalicznych i przygotowanie ich do wysyłki do odbiorców. Nie jest to jednak takie proste, jak mogłoby się wydawać po zapoznaniu się z powyższą definicją. Obecnie towar powinien być nie tylko zapakowany w sposób zapewniający mu bezpieczny transport. Teraz liczy się ciekawy design, zaciekawienie klienta, nacisk na ekologię. Do tego konkurencja prześciga się w coraz to nowych rozwiązaniach. Jak więc zrobić to dobrze?
Czytaj więcej
|
Czy opakowanie ma znaczenie? Co-packing w logistyce
Co-packing, czyli pakowanie usługowe lub kontraktowe, polega na sprawnym przepakowywaniu produktów w sprecyzowane przez klienta opakowania lub zestawy, aby bezpiecznie przygotować towar do dalszego transportu lub sprzedaży. Usługa służy do promocji konkretnych produktów. Jako skomplikowany i wieloetapowy proces, odbywa się on najczęściej w obrębie magazynu.
Czytaj więcej
|
Informacja dotycząca funkcjonowania Customeritum w okresie rozprzestrzeniania koronowirusa COVID-19
Czytaj więcej
|
Customeritum spełnia wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne niezbędne do magazynowania i sprzedaży wysyłkowej artykułów spożywczych
Czytaj więcej
|
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy już teraz przygotuj się na nadchodzący sezon wakacyjny 2019!
Czytaj więcej
|
Polityka Prywatności
Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, zapoznaj się z jej treścią.
Czytaj więcej
|
Z naszymi klientami budujemy partnerskie relacje. Pomagamy im w rozwoju ich biznesów.
Wywiad z Piotrem Pajdzińskim, Prezesem Zarządu Customeritum dla Portalu Wirtualny Wydawca.
Czytaj więcej
|
Uruchomiliśmy nową usługę: łączenie treści reklamowej różnych firm we wspólnych przesyłkach.
więcej...
Zapraszamy na naszego bloga.
Dzielimy się z Wami doświadczeniami dotyczącymi najlepszych rozwiązań w zakresie realizacji wysyłek, co-packingu i contact center.
Czytaj więcej
|
Nowość! Przygotowaliśmy dział MERITUM WIEDZY, aby przybliżyć Wam nasze usługi.
Czytaj więcej
|
|