Jak zwiększyć skuteczność mailingu tradycyjnego?Czyli 7 rzeczy, o których musisz pamiętać, jeżeli chcesz podnieść efektywność prowadzonych działań marketingowych. 1. Baza adresowa - warto pamiętać o aktualizowaniu bazy danych, ponieważ ma ona bezpośredni wpływ na skuteczność naszych działań marketingowych. Odpowiednio dobrana grupa docelowa i poprawność danych adresowych zaowocuje zwiększeniem skuteczności realizacji celu. 2. Personalizacja –przygotowana oferta powinna być dopasowana do indywidualnych potrzeb odbiorcy i skierowana bezpośrednio do osoby zainteresowanej. 3. Wygląd – odpowiednio przygotowany mailing jest połową sukcesu. Warto zwrócić uwagę na : wyraźny nagłówek, treść zachęcającą do skontaktowania się i grafikę adekwatną do celu kontaktu z Klientem. Coraz bardziej są popularne Infografiki takie jak poniżej. 4. Wsparcie telemarketingowe – kontakt telefoniczny umożliwi poznanie opinii Klienta na temat przesłanej oferty oraz poznania jego potrzeb. 5. Badanie efektywności - sprawdzanie efektywności podjętych działań pozwoli w przyszłości skupić się na najbardziej skutecznych metodach pozyskania grupy odbiorców naszych produktów/usług. 6. Częstotliwość – systematyczność umożliwi większą rozpoznawalność marki. 7. Odpowiedni czas realizacji mailingu - chcesz wiedzieć więcej ? Napisz do nas!
Skorzystaj z naszej pomocy przy realizacji kampanii mailingowej. Skontaktuj się z nami, a zajmiemy się drukiem, wysyłką, przygotowaniem materiałów. Zapraszamy do współpracy. |