Eksperci podpowiadająPorady i przemyślenia ekspertów dotyczące czynności i procesów logistycznych oraz obsługi klienta w firmach. 7 wskazówek, które pomogą Ci utrzymać klientaW dzisiejszym szybko zmieniającym się, konkurencyjnym środowisku biznesowym doskonała obsługa klienta jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Profesjonalna obsługa klienta może być elementem, który wyróżnia Twoją firmę na rynku oraz najlepszym sposobem na utrzymanie klientów. Outsourcing logistyki: 4 powody, dla których warto zlecić działania na zewnątrzLogistyka to dziedzina, w przypadku której firmy często korzystają z outsoursingu. Możesz zdecydować się na outsourcing całego procesu (pełny) lub określonego zadania czy projektu (selektywny). Jak zwiększyć skuteczność mailingu tradycyjnego?7 rzeczy, o których musisz pamiętać, jeżeli chcesz podnieść efektywność prowadzonych działań marketingowych. Szczyty przewozoweW dniach 7-8 października tego roku odbyło się XI Forum Polskich Menedżerów Logistyki „POLLOG 2014”. W trakcie tych dwóch dni poruszane było wiele ciekawych tematów popartych prelekcjami wskazującymi nowoczesne rozwiązania i sprawdzone praktyki optymalizacji działań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, zaopatrzenia, transportu, produkcji oraz magazynowania. Jeden temat, który chciałbym Wam przybliżyć, wyjątkowo mnie zainteresował główne ze względu na swoją unikalność na skalę UE jak i uniwersalność, gdyż dotyczy nas wszystkich. Bezpośrednio czy pośrednio wszyscy w jakiś sposób związani jesteśmy z „transportem” lub „handlem”. Temat ten to „Szczyty przewozowe” – może ktoś z nas pomyśli sobie: Co to w ogóle jest? Mnie to nie dotyczy. Przecież nie mam na to wypływu . A okazuje się że wręcz przeciwnie. |