Zaskocz swojego KlientaPrezentujemy ciekawe i nieszablonowe pomysły na kampanie direct mailing. Kampania pocztówkowa Advanced Aesthetics ConceptsFirma Advanced Aesthetics Concepts wprowadzała na rynek kosmetyczny sprzęt medyczny dla lekarzy prowadzących gabinety medycyny estetycznej, który pozwoli im uzyskać dodatkowe przychody. Zobacz, jakie uzyskała efekty przeprowadzając kampanię direct mail. Bombki z 2$ monetą. Nie sposób się nie zaangażować.
Przykład mailingu, który zachęca do wsparcia działań poprzez podarowanie symbolicznej bombki świątecznej z 2$ monetą. Pachnące auto na choince?
Pachnące nowością auto na choince zamiast choinki zapachowej do samochodu. Frajda z BMW. Oferta handlowa nie musi być nudna.
Ciekawy pomysł agencji reklamowej Cundari z Kanady. Na zlecenie BMW przygotowali angażujący klientów mailing. Kampania "Snowman", czyli nieszablonowy direct mailing.Niezwykle ciekawa realizacja agencji reklamowej Whybin/TBWA z Nowej Zelandii, za którą otrzymali Brązowego Lwa w kategorii Marketingu Bezpośredniego na gali festiwalu reklamowego Cannes Lions. |