Kampania pocztówkowa Advanced Aesthetics ConceptsFirma Advanced Aesthetics Concepts wprowadzała na rynek kosmetyczny sprzęt medyczny dla lekarzy prowadzących gabinety medycyny estetycznej, który pozwoli im uzyskać dodatkowe przychody. Celem przeprowadzenia kampanii direct mail było pozyskanie większej liczby klientów i większych przychodów. Projekt pocztówki:Wydrukowano 36 000 pocztówek w formacie 6 × 11 z dedykowanym przekazem marketingowym kierowanym do lekarzy (w tym dermatologów, chirurgów plastycznych, lekarzy z ogólną specjalizacją). Projekt zawiera wiele ważnych elementów udanego materiału, m.in.: - przekonująca oferta i silne korzyści (do 40 000 USD miesięcznie) Każdego miesiąca możesz wygenerować dodatkowe przychody w wysokości do 40 000 dolarów, oferując swoim klientom nieinwazyjny zabieg redukcji tkanki tłuszczowej. - uwiarygodnienie korzyści Przekaz marketingowy pokazuje również sposób, w jaki można uzyskać te przychody – wystarczy, że firma kosmetyczna zakupi maszynę LIPO-EX oferowaną przez Advanced Aesthetics. - wyraźny nagłówek - czytelne dane kontaktowe Harmonogram wysyłek:Średnio, wysyłka 6 000 pocztówek raz w miesiącu przez 6 miesięcy. Rezultaty:Kampania marketingowa wygenerowała 400 000 USD natychmiastowej sprzedaży + 2 mln USD w zamówieniach, które zostały sfinalizowane w okresie 6 miesięcy. Kampania ta wpłynęła również na zwiększenie ruchu na stronie internetowej firmy Advanced Aesthetics Concepts, co pozwoliło jej zdobyć więcej potencjalnych klientów (leadów), do których mogą kierować swoje działania sprzedażowe w przyszłości. Podsumowanie:„Zwrot z inwestycji, który można wygenerować z kampanii direct mail, dowodzi, że jest to świetna metoda marketingowa dla małych firm”. Ty też możesz osiągać takie efekty!Skorzystaj z pomocy Customeritum przy realizacji kampanii direct mail. Skontaktuj się z nami, a zajmiemy się drukiem, wysyłką, przygotowaniem materiałów. Zapraszamy do współpracy. Źródło: https://www.postcardmania.com/case-studies/beauty-services/advanced-aesthetics/ |