CONTACT CENTER
Klient ocenia Cię nie tylko po tym, jak sprzedajesz, ale także, a może przede wszystkim, po tym, jaki ma z Tobą kontakt. Customeritum jako profesjonalne Contact Center dba o dobre relacje z klientami na każdym etapie działania firmy: od pozyskania poprzez obsługę klienta przez telefon, po monitoring należności. Poprzez wielokanałową komunikację z klientem, zwiększamy jego satysfakcję i lojalność, a w konsekwencji przychody Twojej firmy.
W ramach usługi Contact Center i Call Center oferujemy:
- Obsługę posprzedażową klienta,
w ramach której zapewniamy przyjmowanie reklamacji, obsługę infolinii, helpdesk, zbieranie opinii o produkcie, monitoring należności.
- Sprzedaż przez telefon
wraz z pomocą w odpowiednim skonfigurowaniu akcji (obsługa połączeń wychodzących) i przygotowaniem bazy klientów.
- Telefoniczne wsparcie sprzedaży:
generowanie leadów, umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych, aktualizacja baz danych.
- Monitoring rozmów i przygotowanie raportów
z akcji.
- Badania rynku
i badania marketingowe.
- Akcje lojalnościowe
związane z utrzymaniem klienta.
|
Co zyskasz korzystając z usług Contact Center w Customeritum?
- Lojalnych, zadowolonych klientów
, którzy będą polecać Cię innym.
- Dobry wizerunek
firmy dbającej o klientów.
- Wiarygodną informację
o potrzebach Twoich klientów.
- Dużą skuteczność
sprzedaży.
Usługi Call Center i Contact Center świadczymy w zakresie B2B oraz B2C.
Kontakt z klientem prowadzimy wielokanałowo,
za pomocą różnych mediów, m.in.: telefon, korespondencja papierowa, email, www.
Wyślij zapytanie online,
aby dowiedzieć się więcej na temat usług Call Center i Contact Center w Customeritum.
|
5 powodów, dlaczego powinieneś skorzystać z usług Contact Center w Customeritum
- Jesteśmy w stanie z sukcesem zrealizować
każde, nawet najbardziej nietypowe i skomplikowane, działanie z wykorzystaniem obsługi telefonicznej – zarówno w sferze inbound, jak i outbound.
- Nasz zespół tworzą telemarketerzy z wieloletnim doświadczeniem
zarówno na rynku B2B, jak i B2C.
Ich szczególną zaletą jest elastyczność, dzięki której są w stanie przeprowadzać skuteczną rozmowę z klientem, także bez skryptu.
- Zależy nam na trwałych relacjach i długofalowym zadowoleniu klienta,
dzięki temu zyskujesz lojalnych klientów.
- Gwarantujemy Ci, że każdy
klient
zostanie potraktowany z należną uwagą
i uzyska niezbędne wsparcie, niezależnie od tego, czy będzie to 500 czy 50000 kontaktów.
- Na bieżąco monitorujemy przebieg rozmów,
ponieważ naszym priorytetem jest stałe ich doskonalenie po to, aby były jeszcze bardziej skuteczne, a klient usatysfakcjonowany.
100% gwarancja kompetentnej obsługi
Korzystając z usług Contact Center w Customeritum zyskujesz spokój, że Twoi klienci są w rękach najlepszych ekspertów. Gwarantujemy Ci, że każdy z nich zostanie potraktowany z należną uwagą i uzyska niezbędne informacje i pomoc. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na obsługę korespondencyjną, czy telefoniczną, nasi pracownicy przygotują dla Ciebie:
- propozycję strategii działania,
- dobór bazy klientów,
- opracowanie skryptów rozmów,
- przygotowanie tekstu korespondencji,
- monitoring rozmów,
- przygotowanie szczegółowych raportów.
Nie czekaj! Skontaktuj się
z nami i zyskaj lojalnych i zadowolonych klientów.
Profesjonalna pomoc w doborze najskuteczniejszych działań
Sposób, w jaki możesz komunikować się ze swoimi klientami zależy od wielu czynników: celów, które chcesz osiągnąć, charakteru produktów czy profilu klientów.
Customeritum pomoże Ci dobrać odpowiednie działania tak, aby były one najskuteczniejsze w Twojej indywidualnej sytuacji.
Zapraszamy do współpracy. Skontaktować się z nami możesz tutaj.
|