W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
X
 

Strona główna / AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI

                         

Insertowanie materiałów reklamowych

Insertowanie łączy się z usługą konfekcjonowania – jest jego częścią. Powstało, by wyjść naprzeciw zapotrzebowaniu firm na estetycznie zapakowane towary zawierające promocyjne elementy uzupełniające.

Czytaj więcej

Obsługa korespondencji masowej

Pomimo powszechnej internetyzacji nadal wiele firm widzi sens korzystania z wysyłki listów czy dokumentów drogą tradycyjną – jest to wciąż istotny element komunikacji na wielu poziomach. Co więcej, klienci niektórych branż traktują korespondencję bezpośrednią jako oznakę prestiżu i wyjątkowości. W pewnych sytuacjach rezygnowanie z tego rodzaju kontaktu bywa kwestią sporną. Nie da się jednak ukryć, że dla firmy o zupełnie innym profilu działalności jest to proces żmudny i czasochłonny.

Czytaj więcej

Poznaj zalety usługi lettershop

Obsługa korespondencji masowej jest szerokim spektrum czynności, począwszy od przygotowania pism po ich wysyłkę. Polega na hurtowym dostarczaniu do firm i klientów listów w klasycznej, papierowej formie. To żmudny proces, który zajmuje dużo czasu i wymaga odpowiedniej organizacji trybu pracy. W dodatku potrzebny jest dyspozycyjny i przeszkolony personel. Czy warto zatem zlecić usługę lettershop firmie zewnętrznej?

Czytaj więcej

Usługa konfekcjonowania: przygotuj towar atrakcyjny dla klienta

Konfekcjonowanie to nic innego jak przepakowanie danych produktów (towarów) z opakowań zbiorczych do detalicznych i przygotowanie ich do wysyłki do odbiorców. Nie jest to jednak takie proste, jak mogłoby się wydawać po zapoznaniu się z powyższą definicją. Obecnie towar powinien być nie tylko zapakowany w sposób zapewniający mu bezpieczny transport. Teraz liczy się ciekawy design, zaciekawienie klienta, nacisk na ekologię. Do tego konkurencja prześciga się w coraz to nowych rozwiązaniach. Jak więc zrobić to dobrze?

Czytaj więcej

Czy opakowanie ma znaczenie? Co-packing w logistyce

Co-packing, czyli pakowanie usługowe lub kontraktowe, polega na sprawnym przepakowywaniu produktów w sprecyzowane przez klienta opakowania lub zestawy, aby bezpiecznie przygotować towar do dalszego transportu lub sprzedaży. Usługa służy do promocji konkretnych produktów. Jako skomplikowany i wieloetapowy proces, odbywa się on najczęściej w obrębie magazynu.

Czytaj więcej

Informacja dotycząca funkcjonowania Customeritum w okresie rozprzestrzeniania koronowirusa COVID-19

Czytaj więcej

Customeritum spełnia wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne niezbędne do magazynowania i sprzedaży wysyłkowej artykułów spożywczych

Czytaj więcej

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy już teraz przygotuj się na nadchodzący sezon wakacyjny 2019!

Czytaj więcej

Polityka Prywatności

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, zapoznaj się z jej treścią.

Czytaj więcej

Z naszymi klientami budujemy partnerskie relacje. Pomagamy im w rozwoju ich biznesów.

Wywiad z Piotrem Pajdzińskim, Prezesem Zarządu Customeritum dla Portalu Wirtualny Wydawca.

Czytaj więcej